Wednesday, February 29, 2012

I just want to talk...OK?!

Tadik aku masok Sarawak Plaza (SP), pasya alu kuar lagu This I Promise You. Sangat nostalgic OK. Rasa nak balit zaman 2001 macam ya, zaman aku gik kurus.Sebab cun di Lea Centre ya ada cermin, down ku nanggar dirik ku. Dan aku berkata kepada diriku,


"Damn! When did I become so damn ugly?" Where did this belly comes from? "


Stress gila OK. Eh, tok video clip This I promise You sebelom aku lupak. 11 tahun yang lalu, aku dah sik ingat gnei rupa video clip nya. Nasib ada You Tube.





Lepas ya, aku tuurn ke Everise. Sik ku tauk pa ku carik. Oh yes, eskrem koneto. Nemu lah apek ala-ala nok kedak nunggu tren rah Mid Valley. OK lah, daripada sekda nak ku tanggar. Pasyaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku down, cibai lah perut boroi tok, kedak org prego 5 bulan, ngan sakit rahang ntah apa2 ntah, nyruuh ku emo nak nangis jak. MAcam worthless jak idup. Erghhh!! Bila down, aku nak makan agik. Celaka sik? Balit rumah aku makan macam apa jak. Ishhhh.


So, kinek tok aku down. PErut masih boroi. Bila pakei baju, nampak hodoh. Kacak nei pun baju ya, aku akan jadi hodoh juak bila makei. Aku sik lah mintak puji, aku maok aku suka nanggar dirik ku. Aku sik maok nak ngelak cermin atau apa2 jak reflection dirik ku sebab mata ku sakit nanggar dirik ku OK.


Dah, emo post gotta end here. Sekda orang sedap mata memandang ritok. Eeeeee!!~

No comments: